Swatch: Essie Cascade Cool

Buiten begint het eindelijk te dooien maar het mooie weer is nog steeds ver te zoeken. Omdat ik niet zo’n zin had om een donker, winters kleurtje op mijn nagels te hebben ben ik voor een babyroze lakje gegaan uit Essie’s zomer collectie van 2012; Cascade Cool.

Cascade Cool viel een beetje in het niet vergeleken met de overige kleuren uit de Bikini So Teeny collectie (denk Bikini So Teeny en Mojito Madness), maar toen ik deze voor €4,99 in een opruimbak vond kon ik ‘m toch niet laten liggen. Zeker niet als het om een Essie product voor zo’n klein prijsje.

Achteraf gezien had ik deze lak waarschijnlijk laten liggen. Cascade Cool is namelijk inderdaad een erg ‘cool’ kleurtje en de tint past niet bij mijn eigen huidskleur. Maar dat doet niks af aan het feit dat het wel een mooi lakje dat goed dekt in twee lagen en echt super shiny is (ik draag geen topcoat op de foto’s). Mijn nagellijnen zijn nog wel goed zichtbaar op de foto’s maar in het echt is dit niet het geval.
sign0002kopie

getagged:, , ,

One thought on “Swatch: Essie Cascade Cool

  1. […] deze week liet ik Essie’s Cascade Cool al zien. Omdat ik zelf niet echt enthousiast was over deze kleur besloot ik mijn nagels een beetje […]

Geef een reactie

